lunes, 31 de diciembre de 2012

2012

   És prou extrany que tinc moltes ganes d'escriure però, al mateix temps, no en tinc. Sobre què puc escriure? No ho se. I ara què? Continue. 2012? Extrany. M'han passat moltíssimes coses, com a qualsevol persona en aquest món tan just i igualitari, no? Estic assegut a l'escritori, però aquesta volta al de Castalla, al de ma casa, al de sempre, al de les teulades i els núvols que es mouen, un altre any, com sempre. Com sempre també han passat aquest any coses trepidants, coses fantàstiques, i coses no tant fantàstiques. 

   Jo sempre dic que hi ha que ser positiu i que hi ha que anar a per totes, però hi ha que ser també sincer, podríem anar més positius, i que la nostra positivitat es traduira en resultats reals, palpables, però normalment no. I ara què més puc dir? Extrany? Sí, precisament això, com tots els anys i en tots els temps, m'he proposat metes, objectius o, millor dit, ens hem proposat metes i objectius, i sí, alguns arriben, però altres ahí estan, a la cua. També és veritat que aquests objectius no solen complir-se en 365 dies, però he tingut oportunitats i no he pogut aprofitar-les. Dona molta ràbia quan vols aconseguir alguna cosa, veus que eres capaç d'aconseguir-la, però per unes coses o altres no et deixen, et decepciones, t'adorms. 


   Però només me n'estic recordant d'allò menys positiu. La veritat és que aquest any podria haver acabat d'una millor manera, segur. També han passat coses molt positives! Ara sóc un universitari que està estudiant allò que vol, perquè vol i perquè pot!. Sí, hi ha gent que a causa de la pujada de les taxes no pot estudiar una carrera, o fins i tot un mòdul, és vergonyós. I mentre tant la Cospedal podria pagar amb el seu sou aproximadament el primer curs de la meua classe sencera, que esta formada per uns 80/90 alumnes matriculats (i només parle del sou d'aquest any, ves tu a saber). I hem de ser positius no? Clar que sí home!! Feliç i igualitari 2013 a tothom!

No hay comentarios:

Publicar un comentario